شرکت تولید کننده آلوئه ورا اصل

امروزه استفاده از گیاه آلوئه ورا امری رایج است و افراد می توانند محصولات فراوری شده این گیاه را به صورت عمده و ارزان در کارخانه های فراوری آن در تهران تهیه نمایند.

به دلیل استقبال بسیار خریداران از این محصول و آویشن تک نفره در این زمینه شرکت تولید کننده آلوئه ورا اصل هم کثیرند که به تعدیل نیاز بازار می پردازند.

شرکت تولید کننده آلوئه ورا اصل

تفاوت هاي آلوئه ورا اصل از سمي

تفاوت هاي آلوئه ورا اصل از سمي در حال حاضر ما دارای دو نمونه از گیاه آلوئه ورا هستیم که از آنها می‌توانیم به آلوئه ورا سمی و نمونه غیر سمی اشاره داشته باشیم گیاه آلوئه ورا سمی بهتر است که مورد استفاده قرار نگیرد چرا که برای بدن مناسب نیست و نمی‌ توان برای درمان از آن استفاده داشت.

آلوورای غیر سمی در خانواده گیاهان دارویی قرار گرفته و سمی نیست و از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود نمونه ای دیگر از آلوئه ورا وجود دارد که در خانواده گیاهان زینتی قرار گرفته و با این وجود می‌ توان از آن تنها در آپارتمان استفاده کرد.

آلوورا ژله ای نوعی کاکتوس گرمسیری است که در درمان انواع بیماری های پوستی موثر واقع شده است.

امروزه به دلیل خاصیت درمانی و مرطوب کنندگی، از آلوئه ورا دارویی به عنوان یک عنصر در انواع محصولات مراقبت از پوست شناخته شده است. از طرفی ژل ضد چروک آلوئه ورا باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

در واقع آلوئه ورا باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود و این به کاهش چین و چروک و جوان تر شدن و درخشندگی پوست کمک می کند.

ژل آلوئه ورا که از خمیر گیاه آلوئه ورا تهیه شده است، به طور معمول روی پوست استفاده می شود. همچنین می تواند به صورت خوراکی هم مصرف شود.

اما علاوه بر موارد گفته شده، آلوورا طبیعی در درمان گزینه های زیر هم موثر است:

  • به تسکین آفتاب سوختگی کمک می کند.
  • ژل آلوئه ورا خاصیت خنک کنندگی دارد و ضد التهاب است.
  • باعث بهبود زخم ها می شود.
  • به مرطوب کردن پوست کمک می کند.
  • باعث کاهش عفونت و آکنه می شود.
  • لکه های صورت را روشن می کند.

کرم ها، ژل ها و پمادهای آلوئه ورا همگی از ژل شفاف موجود در آلوئه ورا بوجود آمده اند. این محصولات را می توان به صورت موضعی برای درمان انواع بیماری های پوستی استفاده کرد. البته آلوئه ورا به صورت کپسول یا مایع هم فروخته می شود.

آلوئه ورا و دارو گیاهی باریجه سوختگی ها را التیام می بخشد؛ چرا که مرطوب کننده و خنک کننده قوی است. گفته می شود افرادی که از ژل آلوئه ورا برای درمان سوختگی های ضخیم سطحی و جزئی پوست خود استفاده می کنند، نتایج بهتری نسبت به گروهی که از کرم سولفادیازین استفاده می کنند، می گیرند.

از طرفی سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشند. مصرف آلوئه ورا ممکن است به نفع دستگاه گوارش شما باشد و به تسکین و درمان بیماری های معده از جمله سندرم روده تحریک پذیر (IBS) کمک می کند.

مشخصات آلوئه ورای تقلبی چیست؟

مشخصات آلوئه ورای تقلبی چیست؟ روش های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن به تشخیص آلوورای با کیفیت بپردازیم، شما باید به برگ های این گیاه توجه ویژه‌ ای داشته باشید در صورتی که از برگ های صاف و یکدست و بدون هیچ خال سفیدی برخوردار باشد می توانید از آن استفاده کنید این گیاه به رنگ سبز کمرنگ است.

رنگ تند نشان دهنده سمی بودن برگ می باشد، در این صورت است که می‌توان گفت رنگ سبز تندی نیز نسبت به برگ آلوئه ورا خوراکی و معمولی خواهد داشت و سنی است.

بنابراین نمونه گیاه سمی تنها می ‌تواند برای زینت و زیبایی منزل مورد استفاده قرار بگیرد در چنین شرایطی می ‌توان گفت که برای درمان نمی‌ توان از آن ‌ها استفاده کرد.

حتی برای مصرف خوراکی نیز مناسب نیستند با این حال بهتر است قبل از این که از این گیاهان استفاده شود آن‌ها را مورد بررسی قرار داد و نوع آن‌ها را تشخیص داد و بعد از آن‌ها استفاده کرد.

روش تشخیص آلوئه ورا اصل

روش تشخیص آلوئه ورا اصل اولین و خالص ترین محصول آلوورا درجه یک که بسیار هم از آن استفاده می شود، ژل آلوئه ورا است. از این ژل برای از بین بردن خشکی پوست، درمان آفتاب سوختگی و… استفاده می شود.

در واقع آلوئه ورا حاوی انواع ویتامین ها، آنزیم ها، مواد معدنی، قندها، لیگنین، ساپونین ها، اسیدهای سالیسیلیک و اسیدهای آمینه است.

ویتامین های موجود در آلوئه ورا حاوی ویتامین های C و E هستند و سرشار از آنتی اکسیدان اند. در واقع آنتی اکسیدان های موجود در آلوئه ورا می توانند رادیکال های آزاد را از بین برده و در سلامتی انسان بسیار موثر باشند.

همچنین آلوئه ورا حاوی ویتامین B12 ، اسیدفولیک و کولین است.

اما علاوه بر ژل آلوئه ورا، کرم که تخصصی ترین فراوری آن است، امروزه بسیار رایج است. برای درست کردن کرم از ژل آلوئه ورا بهره می گیرند. از کرم ها برای درمان خشکی پوست و آفتاب سوختگی استفاده می شود.

از طرفی هم اسپری آلوئه ورا بسیار پرطرفدار است و از آن برای ضدعفونی کردن دستان استفاده می شود؛ چرا که آلوئه ورا ضد قارچ و باکتری است.

اما محصولات خوراکی آلوئه ورا مثل، آبمیوه، مربا، کمپوت و … هم کم نیستند و برای درست کردن آن ها از ژل آلوئه ورا استفاده می شود.

بازار خرید آلوورا اصل

بازار خرید آلوورا اصل

به دلیل روشن شدن مزایای استفاده از آلوئه ورا برای بدن و صورت، افراد بسیاری هستند که به تولید انواع آلوئه ورا روی آورده اند و افراد می توانند براحتی آن را خریداری نمایند.

از طرفی هم خرید آلوورا به صورت عمده امری رایج است، که در اینصورت می توان در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری دست یافت.

کرمان از استان های خشک کشور است و استفاده از آلوئه ورا ضد آفتاب در آن بسیار مهم و کاربردی است؛ به همین دلیل کارخانه های بسیاری به وجود آمده اند که نیاز این استان را از آلوئه ورا تامین کنند. در این شهر به دلیل احتمال آفتاب سوختگی، بیش تر استفاده از کرم آن رایج است.

فروش آلوئه ورا توسط مراکز بسیاری رخ می دهد، اما تهیه آلوئه ورا به صورت عمده بهتر است، چرا که در این صورت ما دست واسطه را حذف کرده ایم و مستقیما محصول را از تولید کننده دریافت می کنیم و در این صورت می توانیم در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری هم دست یابیم.

اما کارخانه خرید آلوورا اصل در کار خود موفق عمل کرده اند و علاوه بر گیاه آلوئه ورا به صورت خام، می توانیم آن را به صورت فرآوری شده هم در اختیار داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.