بازار خرید آلوئه ورا ضد آفتاب

با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد درمانی و زیبایی گیاه آلوورا استقبال از خرید این گیاه بی نظیر بسیار زیاد شده است.

مرکز خرید و فروش آلوئه ورا ضد آفتاب تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا با کیفیت ترین آن ها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد، با این وجود می توانید در هر نقطه از کشور بهترین آن ها و آویشن تک نفره را برای خود تهیه نمایید.

بازار خرید آلوئه ورا ضد آفتاب

فوائد استفاده از کرم ضد افتاب چیست؟

فوائد استفاده از کرم ضد افتاب چیست؟

به دلیل گرمای شدید در فصل تابستان، افراد با مشکلاتی مثل آفتاب سوختگی و خشکی پوست و یا آسیب پذیر شدن موها مواجه هستند.

استفاده از کرم ضد آفتاب آلوئه ورا طبیعی در فصل تابستان باعث شده است که مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی به حداقل برسد. اما آلوئه ورا، علاوه بر فصل تابستان در فصول دیگر هم بسیار موثر است؛ چرا که می تواند اشعه‌ های مضر خورشید را هم در تمامی فصول سال، به کم ترین میزان خود برساند.

کرم ضد آفتاب آلوئه ورا در مراقبت از پوست و مرطوب نگه داشتن آن معجزه می کند و از خواص بالایی برخوردار است.

پوست بدون محافظ در زیر آفتاب شدید، باعث آفتاب سوختگی می شود. از علائم آفتاب سوختگی می توانیم به مواردی همچون، سوختگی، قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست اشاره داشته باشیم.

برای درمان این موارد بهترین راه استفاده از کرم آلوئه ورا و استفاده از دارو گیاهی باریجه است. این کرم می تواند به سرعت آفتاب سوختگی ها را درمان کند و در خنک کردن و تسکین پوست موثر باشد.

از طرفی هم آلوئه ورا می تواند در آب رسانی و مرطوب کردن پوست بسیار مفید واقع شود. به این صورت که برای پوست های بسیار خشک معمولا استفاده از روغن یا کرم آلوئه ورا توصیه می شود.

اما در کنار تمامی موارد گفته شده، آلوئه ورا می تواند حتی به نرم کردن مو و از بین بردن شوره که ناشی از سلول های مرده پوستی است کمک کند. در واقع آلوئه ورا به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی سرشار می تواند در از بین بردن رادیکال های آزاد بدن موثر واقع شود.

برای افرادی که در اثر آب دریا و استخر موهایشان شکننده و خشک شده است، استفاده از آلوئه ورا بهترین گزینه برای درمان می باشد.

ضخامت آلوئه ورا ضد آفتاب روی پوست چقدر باید باشد؟

ضخامت آلوئه ورا ضد آفتاب روی پوست چقدر باید باشد؟

استفاده از آلوورا در طب سنتی هم بسیار زیاد است، از آلوورا برای درمان مشکلات گوارشی همچون یبوست یا مشکلات پوستی استفاده می کنند. با استفاده از آن انواع عفونت ها و قولنج را درمان می نمایند.

در طب چینی نیز برای درمان بسیاری از بیماری های قارچی متخصصان طب سنتی، گیاه آلوورا را تجویز می نمایند. در دنیای غرب از آلوورا در تولید لوازم آرایشی بهداشتی و انواع داروها استفاده می کنند.

ژل موجود در آلوورا از خاصیت دارویی بسیار زیادی برخوردار است. ژل که از سلول های موجود در مرکز برگ به وجود می‌ آید، نوعی شیرابه است که از آن برای درمان عارضه های پوستی همچون آفتاب‌ سوختگی، یخ‌ زدگی، تبخال و … استفاده می نمایند.

اما علاوه بر این موارد از آلوئه ورا ژله ای برای درمان آرتروز، بیماری های روده، التهاب، تب، خارش و … استفاده می کنند. همچنین از آن برای کاهش علائم آسم، زخم معده، دیابت و رفع عوارض جانبی پرتودرمانی استفاده می کنند.

اما علاوه بر این ها، آلوئه ورا اصل سرشار از مواد معدنی و انواع ویتامین ها می باشد، ویتامین‌های C، A و E در آن غنی است و علاوه بر این ویتامین‌ های ب-۱۲، اسید فولیک و کولین نیز در آلوئه ورا یافت می شود.

در آلوورا آنزیم های بسیار زیادی همچون آنزیم آلیاز، آلکالین فسفاتاز، آمیلاز، برادی‌ کیناز، کربوکسی‌ پپتیداز، کاتالاز، سلولاز، لیپاز و پروکسیداز وجود دارد که تمامی آن ها برای سلامتی بدن موثرند. مواد معدنی همچون کلسیم، سلنیوم، منگنز و پتاسیم در آلوورا یافت می‌ شود که همگی آن ها در بدن نقش مهمی را ایفا می نمایند.

اما برای اینکه از تمامی خواص آلوورا برخوردار شوید باید آن را به صورت صحیح مصرف کنید و ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب کرم را بر سطح پوست خود بزنید.

حداقل هر دو ساعت یک بار مجددا از کرم ضدآفتاب آلوورا استفاده داشته باشید، در هر سانتی متر مربع پوست حدود ۲ میلی گرم از کرم ضدآفتاب را بمالید تا اثر خود را در حفاظت از پوست به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

ویژگی های کرم ضد آفتاب آلوئه ورا

ویژگی های کرم ضد آفتاب آلوئه ورا

آلوورا از گیاهان دارویی با کیفیتی است که از برگ های گوشتی و ضخیمی برخوردار می باشد و بیش تر از همه در مناطق آفریقایی رشد می‌ کند. آلوورا مصرف خوراکی، درمانی و بهداشتی دارد و از فراورده‌ های بسیار زیادی برخوردار می باشد. در صورتی که برگ گیاه آلوورا را برش بزنید و ماده ژلاتینی و لزجی از درون آن خارج خواهد شد که همان ژل آلوورا می باشد. ژل سرشار از ویتامین A و E است که می تواند سوختگی ها، زخم و عفونت را از بین ببرد.

از گیاه آلوورا ماسک های بسیار زیادی تولید می‌ شود که هر یک از آن ها مزایای درمانی خاص خود را دارند. آلوورا سرشار از مواد معدنی زینک، پتاسیم و منیزیم است که همگی آن ها برای پوست بسیار مفید و موثر هستند.

از طرفی می تواند جای زخم ها را به سرعت ترمیم نماید و همچنین بهترین روش درمان برای از بین بردن آفتاب سوختگی می باشد. کرم ضد آفتاب آلوورا در درمان اگزما و حساسیت های پوستی و خشکی پوست بسیار موثر است و به عنوان یک آبرسان طبیعی رطوبت پوست را تامین می نماید.

کرم آلوئه ورا از خاصیت لایه برداری برخوردار است و می تواند مثل اسکراب عمل کند و به ترمیم و درمان زخم و بریدگی بپردازد. اگر دچار جوش های پوستی هستید و یا لکه هایی در سطح پوست شما وجود دارد، بهترین گزینه برای درمان، استفاده از آلوئه ورا می باشد.، همچنین با حفظ رطوبت پوست می تواند مانع ایجاد چروک و پیری زودرس پوست شما شود.

عرضه مستقیم آلوئه ورا ضد آفتاب

عرضه مستقیم آلوئه ورا ضد آفتاب

شرکت عرضه آلوئه ورا ضد آفتاب تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آلوورا را در قالب بسته بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای در اختیار مشتریان خود قرار دهد همواره میزان عرضه به تقاضای این محصولات بالا بوده است، بنابراین شما می توانید با خیالی راحت نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید‌.

از طرفی صادرات انواع کرم آلوئه ورا بسیار داغ بوده و بازرگانان کثیری در این زمینه به ارائه خدمات می پردازد و مرغوب ترین آلوئه ورا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

با توجه به استقبال بسیار زیاد نسبت به خرید این سری از محصولات، تولید کنندگان آلوئه ورا ارگانیک تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با حفظ کیفیت اصلی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند، بازار فروش کرم آلوئه ورا به صورت عمده هم داغ بوده و شما برای خرید خود به این صورت می‌ توانید با نازل ترین قیمت و با حذف دست واسطه محصول خود را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.