فروش گیاه آلوئه ورا غیر خوراکی زینتی

گیاه آلوئه ورا غیر خوراکی زینتی یک گیاه مرغوب و درجه یک دارویی می باشد که سرشار از خواص و فواید مفید برای بدن بوده و مواد مغذی و مواد معدنی بسیار زیادی را در درون خود دارد. سایت ما وظیفه ی فروش گیاه آلوئه ورا زینتی را بر عهده داشته که این محصول را در بهترین و مرغوب ترین کیفیت با نازل ترین و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم به مصرف کنندگان و خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش گیاه آلوئه ورا غیر خوراکی زینتی

تشخیص آلوئه ورا خوراکی از غیر خوراکی

تشخیص آلوئه ورا خوراکی از غیر خوراکی آلوئه ورا در واقع گیاهی از گونه زنبق با شکل ظاهر بوته مانند و انبوه، پر طراوت، همیشه سبز و شادابی خاصی دارد، که با ارتفاع تقریبی ۶۰ سانتی متر است . این گیاه دارای یک ساقه چوبی کوتاه با ضخامت ۵ تا ۱۰ سانتی متر نیز می باشد. شکل ظاهری برگ های این گیاه مانند نیزه تیز است که مستقیما به محور ساقه متصل شده اند.

این محصول انواع مختلفی دارد به گونه ای که دارای برگ های مختلفی به صورت خوراکی و غیر خوراکی نیز میباشد که در زیر به ویژگی های انواع برگ آلوئه ورا می پردازیم.

  • گونه آلوئه ورای خوراکی که برای تزئین منزل استفاده میشود وبرگ این گیاه سبز، پهن و عریض بوده که هنگام گل دهی گل های زرد بسیار خوشگلی را می دهد و تیغ هایی بر روی برگ آن وجود دارد.
  • گونه غیر خوراکی این محصول به به صورت برگ های نازک وخال خالی بوده و هنگام گل دهی گل های نارنجی می دهد و هنگام رشد کردن باریک تر از نوع خوراکی آن می باشد

مهم ترین روش برای تشخیص گونه خوراکی و غیر خوراکی آن ظاهر، رنگ و اندازه برگ های آن می باشد به گونه ای که آلوئه ورا خورا کی دارای برگ پهن و رنگ آن سبز تیره و ضخیم تر می باشد اما گونه غیر خوراکی آن خال خالی و باریک و برگ های آن نازک تر بوده است

البته گیاه آلوئه ورا زرین را می توان به صورت خوراکی همراه با بستنی و سایر ژل ها یا آب میوه ها مصرف کرد و از بسیاری از خواص آن استفاده شده است. برای تشخیص آلوئه ورا خوراکی از غیر قابل خوردن می توان به برگهای آن نگاه کرد برگهای آلوئه ورا خوراکی ضخیم و سبز هستند اما برگ های آلوئه ورا غیرقابل خوردن سبز با دانه های زرد و برگ ها نازک و مانند آلوئه ورا هستند. این یک وعده غذایی غلیظ نیست.

روش نگهداری گیاه آلوئه ورا

روش نگهداری گیاه آلوئه ورا آلوئه ورا گلخانه‌ای را می توان در مقیاس صنعتی و هم به عنوان گیاه خانگی کشت کرد البته کشت صنعتی بیشتر برای تولید دارو است و خواص دارویی گیاه آلوورا مورد توجه قرار می‌گیرد یکی از گیاهانی که در آپارتمان و منزل نگهداری می شود آلوئه ورا می باشد که مزایای زیادی دارد که می توان به مواردی چون زیبایی بخشیدن به محیط خانه ، معطر کردن هوای خانه و تمیز کردن هوا اشاره کرد. آلوئه ورا از جمله گیاهان دارویی با خواص فوق العاده و شگفت انگیز است که به همین علت پر طرفدار است.

از آنجایی که آلوئه ورا جزو گیاهان زینتی نیز به شمار می‌رود، بسیاری از افراد که گیاه آلوئه ورا گلخانه ای را در منزل و پشت بام خانه هایشان نگهداری می کنند، به جز بهره بردن از زیبایی این گیاه بی درد سر و ساده از برگ های آن برای زیبایی پوست خود استفاده می کنند. کاشت و نگهداری آلوئه ورا شبیه گیاه کاکتوس است و بسیار آسان می باشد.

طرز کاشت آلوئه ورا به این صورت است که آلوئه ورا از طریق بذر، پاجوش و بافت تکثیر و زیاد می‌شود. در کاشت بذری پس از تهیه بذر در ابتدا یک گلدان با اندازه مورد نیاز تهیه می‌کنیم.

در ابتدا گلدان را با خاک سبک و متوسط با مخلوطی از ماسه دانه درشت، پرلیت و … که از زهکشی مناسبی برخوردار است پر می‌کنیم. در در این مرحله خاک را با فشرده می کنیم تا سفت شود و بعد از سفت شدن خاک آن را آبیاری می کند. بذر آلوئه ورا را بر روی سطح مورد نظر خود می گذاریم و با دست فشار می دهیم تا به خاک بچسبد.

در مورد دمای مناسب نیز باید بگویم دمای مناسب برای رشد گیاه آلوورا نیز 16 تا 25 درجه سانتی گراد می‌باشد. در روش کشت پاجوش نیز در مدت زمان مشخص برای مثال هر 10 ماه یکبار پا جوش‌های این گیاه بر روی ریشه‌ها و همچنین لابه‌لای برگ های خشکیده گیاه ظاهر می‌شود. پس از آبیاری پاجوش ها را خارج و در گلدان دیگری می کاریم و گیاه را آبیاری می‌کنیم.

روش مصرف گیاه آلوئه ورا برای درمان بیماری ها

روش مصرف گیاه آلوئه ورا برای درمان بیماری ها گیاه آلوئه ورا در روز حدودا شش تا هشت ساعت به نور خورشید نیاز دارد و گیاهان جوان بیشتر از گیاهان بالغ به نور خورشید نیاز دارند این گیاه بیشتر در آب و هوای گرم رشد می کند ولی آن را در هوای سرد در گلخانه نیز پرورش می دهند.

گیاه آلویه ورا کیلویی برای رشد مو مفید می باشد باعث از بردن مو خوره های مو می شود؛ چون این گیاه دارای موادی از جمله ویتامین ها، اسید های چرب و آمینه و مواد معدنی مثل مس و روی که برای رشد مو مفید می باشند، استفاده آن برای مو مفید است. یکی از خواص مفید آلوئه ورا دارویی برای این است که گردش خون را در یک ناحیه از سر افزایش می دهد و به محض قرار گرفتن این گیاه بر روی مو و پوست سر می توانید افزایش جریان خون در پوست سر را احساس نمایید؛ از طرفی باعث نرمی مو نیز می شود.

روی سر یک برآمدگی های پوستی به صورت فرمز و چرکی و پوست پوست و گاهی نیز چرب وجود دارد که به قول خودمان یک نوع قارچ می باشد که با استفاده از ماسک با این گیاه می توانید از خارش آن کم و از پوسته پوسته شدن پوست سر جلوگیری کنید و باعث درمان آن نیز شود. برای درست کردن ماسک مو می توانید آلوئه ورا را با سفیده ی تخم مرغ یا عسل مخلوط و بر روی سر به مدت 10 الی 15 دقیقه نگه دارید سپس بشورید.

مرجع پخش آلوئه ورا غیر خوراکی

مرجع پخش آلوئه ورا غیر خوراکی فروش برگ آلوئه ورا در ایران توسط مرجع پخش آلوئه ورا غیر خوراکی، آن انجام می‌ شود که خریداران می‌ توانند انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند. برای خرید برگ آلوئه ورا به صورت عمده در بازار از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم آن اقدام نمایید. قیمت برگ آلوئه ورا که یکی از متداول ترین نمونه ها است ، با روش های مختلف تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.